Op nao Kanchanaburi di 15/7 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Miranda Theuws - WaarBenJij.nu Op nao Kanchanaburi di 15/7 - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Miranda Theuws - WaarBenJij.nu

Op nao Kanchanaburi di 15/7

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Miranda

15 Juli 2014 | Thailand, Kanchanaburi

Gisteraovend no khaoSanRaod gewees, ein straot wo vuul backpackers komme. Hiel toeristisch/druk en do kwame we n collega van Marc tege. Lekker met eur same gegete en nog wat ervaringe oetgewisseld. Verder gelaupe en oetgezoch wie we t goedkaupste in Kanchanaburi kostte komme. We zooge allerlei gebakke insecte op ein ker ligge maar hebbe nog neet gepreuf...

Dinsdaagmorge koffers ingepak en toen de taxi in! De chauffeur met os 5 en 2 koffers op de achterbank!! Wie vol kin ut? Ik zoot bove-op Milou en Colin tege de veurraam geplek. Aangekomme beej n station koste we geliek euverstappe op un mini-busje. We betaalde veur 6pers. (3Koffers=1zitplaats) 900bhat. In t hotel hadde ze os veur 4000 bhat gezag te bringe!! Dus good oplette is nn must!
No n trip van 3 oor aangeko
mme in t GoodTimes Resort.
In 1 woord:Prachtig!

• 15 Juli 2014 - 12:30

May:

En wat is now de plenning? ....in kanchanaburi .....ohhhh lof it !! ☀️

• 15 Juli 2014 - 12:32

Nadien:

Sawadii,

Wat een geweldige leuke en herkende verhaole tot nao toe, erg leuk um te laeze!
    Geneet der van! en inderdaad good opletten met die bedraage!

groetjes
    Nadien

• 15 Juli 2014 - 12:58

Angelika:

Gaer un foto van de veurroet! We hebben nog steeds dezelfde route.

• 15 Juli 2014 - 13:20

Miranda Theuws:

Jao Nadien, bedank veur de gooje tip! Gr. leon

• 15 Juli 2014 - 15:00

Angela:

ha Fam. theuws,wat leuk Um die verhalen te lezen. doa komme os herinneringen weer mei noar boven,wat heerlijk die rust hè noa een paar daag Bangkok. geniet der van.gank zeker noar de hellfire pass. hiel indrukwekkend. geniet der van
    xxxxx

• 15 Juli 2014 - 17:50

Eric:

Heej vakantiegengers , wat leuk um det allemaol te laeze, zoewe vuul herkinbare dinge. Ik mis allein dae groéte liggende Buda.
    Got geej aug nog naor de river kwai en met dae trein euver dae euver dae dead railway?
    Geneet dr van!!!!!
    Gr Eric en Wendy

• 16 Juli 2014 - 07:21

Mona:

Haha. Die foto wil ik ouk wal zeen! :) met z'n alle in de taxi!
    Al vuul poncho's nuedig gehad? Ozze reisleider zei det ut de aafgeloupe tied vuul geraegend haet. Mss hebbe now dan ein paar druegere daag. Vandaag schient in idder geval de zon!☀️

• 16 Juli 2014 - 17:27

Angelika:

Hallo dao, ouk weej zien good aangekomme. Ff motte winne maar wal kei gaaf
    Met de böet nao de asiamarkt gewaes
    Kei leuk en ouk moeij! Japans gegaete ouk lekker
    Morgen gaon weej ens beej dae keuning aan en s'middaags
    Fietse, zal neet meivalle met dees temperatuur!