Fietse in Bangkok zondaag 12-7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Theuws - WaarBenJij.nu Fietse in Bangkok zondaag 12-7 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Miranda Theuws - WaarBenJij.nu

Fietse in Bangkok zondaag 12-7

Door: M

Blijf op de hoogte en volg Miranda

14 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Ohhhh wat waar det leuk um te fietse door hiel vuul kleine smaale steegjes, we hadde eine groep met 3 ned.gezinne en Nona waas ozze gids. We hebbe op ein paar plaatse gestop en de meiste minse vonde colin geweldig um te zeen, woorde zelfs fotos van um gemak en ze reepe; Harry potter!
Op ein klein mertje gewees wo we gebakke banaan en cocoskoekjes gepreuf hebbe mmmmmm..
Door china-town gefiets en later erges beej ut water gelunch. Alles stond al klaor, riés met 2soorte vleis,greunte, soep. Lekker as toetje watermeloen, ananas en dragonfruit, wit met zwarte pitjes in.
Daonao mochte de kinder ein gedeilte van t aete aan de visse voore, die erg groet zien.
Met de fiets op eine longtailboét gegaon en euver n riviertje gevare. Dit is zoe leuk! Now zuuse wie idderein woent&laef. We hebbe os de auge oet gekeke! Zoe klein,ald,kapot,scheif alles is! Die goeije nix weg al zit dr gen stof of bekleiing mier op n bank ut blief staon en wuurd gebroek!
Smiddaags ein paar eurkes beej t zwumbad vh hotel gewees en inens zoog ik dat de kinder greune hoor hadde!! Vd chloor....? Gen idee! Gauw wasse en toen waar t meiste weer dr oet.
Saoves zien we veur de gek gehalde door nn taxi chauffeur. We ware gewaarschuwd maar toch euverkump t dig. Die zien zoe opdringerig en wille dig in de taxi hebbe en dan zegge ze dat iets geslote is wose heer wils. Wille dig erges anders heer bringe en maar betale. Trappe we nimmer in! (Hoop ik)
Um kwart veur 3 de wekker gezatte; leon, jordi en colin ginge de finale kieke onder in de bar.
Ik slaop leever door....
Maondaag vol programma!

• 14 Juli 2014 - 12:01

May:

Met traone, van herinneringe , in mien auge zit ik og te volge ! Stiekem reis ik met og mei

• 14 Juli 2014 - 13:07

Angela:

wat geweldig dat het geej het auk zo tof vond het fietsen.
    volgens mich hetzelfde as wat weej toen gedoon hebbe.
    geniet der lekker van.

xxxxx

• 15 Juli 2014 - 07:39

Soe:

Superleuk um och verslaag te laeze! Klink geweldig! Geneet lekker verder en pas good op Potter jr! X

Tags: Co v Kessel